LAIA TALKS: Etorkizuna aldatzen ari diren belaunaldiei ahotsa emanez

Laia Gonzálezek 17 urte ditu eta etorkizunean ADE eta Marketineko ikaslea izango da. STEAM, ekintzailetza eta beste hainbat arlotan inspirazio-iturri izan diren ibilbideak dituzten gazteei elkarrizketak aurkezteko ardura izango du.
LAIA TALKSen helburua hesiak hausten eta beren komunitatean eta haratago inpaktua sortzen ari diren gazteen talentua eta ikuspegia erakustea da. AMPEAk ikusgarritasun-espazio bat sortu nahi du, edozein gaztek, generoa edozein dela ere, bere historia, erronkak eta lorpenak partekatzeko aukera izan dezan.
Elkarrizketak benetan eta hurbiletik egingo dira, beste gazte batzuk inspiratzeko eta motibatzeko beren ametsak jarraitzera eta ederki pentsatzera. LAIA TALKSen bidez, AMPEAk gazteen ikusgarritasunarekin eta ahalduntzearekin duen konpromisoa berresten du, eta esparru inklusibo bat sustatzen du, gazte guztiak ordezkatuta eta entzunda egon daitezen.
📅Estreinaldia: apirilak 5
📲 Jarrai iezaguzu TikTok @ampea_joven helbidean elkarrizketak ikusteko eta proiektu eraldatzaile honen parte izateko.
Gazte, kolaboratzaile eta antzeko guztiak gonbidatu nahi ditugu ekimen honekin bat egitera, lankidetzan arituz, partekatuz eta elkarrizketetan parte hartuz. Elkarrekin ikus dezakegu talentu gaztea eta aukera berriak sor ditzakegu guztiontzat.
Ez galdu! Egin bat LAIA TALKSekin, eta diferentzia markatzen ari den mugimendu horren parte da.
Comparte |
También te puede interesar:
entradas relacionadas

Who is Who! gida berria jendaurrean aurkeztu dugu. Emakume erreferenteak Arabako industrian
AMPEAk beste urrats bat eman du sektore estrategikoetan emakumeen talentua ikusarazteko konpromisoan. Who is Who! gidaren bigarren edizioa aurkeztu dugu jendaurrean. Gida hori Arabako industria-arloko emakume erreferenteei buruzkoa da.

Ezagutu AMPEA Teach
DBHko 3. mailako ikasleei erreferente profesionalak hurbiltzeko eta bokazioak pizteko ekimena

Who is Who: Emakumeak industrian Araban gidaren aurkezpena
Erreferenteak eraikitzen, etorkizuna sortzen