Emakumearen Talentua Araban: Hermitas Rozado Fernández

Kontsumo arduratsu baterantz jotzen saiatzen gara, moda jasangarriaren kontzientzia dugu eta hori transmititzen diegu gure bezeroei. Gai birziklatuekin eta tindu toxikorik erabiltzen ez dutenekin lan egiten saiatzen gara. Gure arroparen % 80 inguru ekoizpen nazionala da.
Hermitas Rozado kudeaketako kudeatzailea da Rios Novia Eventos Moda y Complementos-en. Bere burua honela definitzen du: emakume xumea, etxearen lasaitasunaz gozatzea gustatzen zaiona, naturarekin kontaktuan egoteko tarteaz gozatzea, lagunekin kafe bat partekatzeaz eta irakurtzeko duen tarteaz gozatzea.
Txikitan iruditxo ebakigarrietan gastatzen zuen ordainsaria, eta bere lanbideak bide hori hartuko zuela pentsatuko zuen.
Hermitak, Noiz eta nola jaio zen Moda ibaia?
Denda 1980an sortu zen. Hutsik geratzen zen lokal bat, senide batena, ekiteko gogo handia eta modaren munduarekiko grina zuten bi gazterentzat hasiera izan zen. 1996an jaio zen gure alaba eta bigarren denda.
Denda 1980an sortu zen. Hutsik geratzen zen lokal bat, senide batena, ekiteko gogo handia eta modaren munduarekiko grina zuten bi gazterentzat hasiera izan zen. 1996an jaio zen gure alaba eta bigarren denda.
Defini diezagukezu zure negozio-kontzeptua?
Multimarkarekin lan egiten dugu. Target zabal batekin hasi ginen, eta orientatzen joan ginen, prestakuntzari esker profesionalizatzen joan ginen heinean. Gaur egun, emakumea bere egunerokotasunerako janzten dugu hiriko modarekin, beti ukitu chic eta desberdinarekin. Gainera, mota guztietako ekitaldietarako janzten dugu, familia-bilera edo koktel batetik ezkontza batera arte. Neskalaguna bildumarekin itxi genuen zirkuitua.
Zure esperientziaren arabera, zer ezaugarri dira beharrezkoak egungo lidergoan?
Batez ere eta batez ere, egiten duzunarekiko grina eta gogoa.
Eskaintzen duzun produktuari edo zerbitzuari buruzko nahiz kontsumo-ohitura berriei buruzko etengabeko prestakuntza.
Malgutasuna edo gerria enpresa aldaketetara egokitzeko eta harekin batera eboluzionatzeko. Ziur nago eboluzionatzen ari zarela edo merkatua zure gainetik dagoela.
Multimarkarekin lan egiten dugu. Target zabal batekin hasi ginen, eta orientatzen joan ginen, prestakuntzari esker profesionalizatzen joan ginen heinean. Gaur egun, emakumea bere egunerokotasunerako janzten dugu hiriko modarekin, beti ukitu chic eta desberdinarekin. Gainera, mota guztietako ekitaldietarako janzten dugu, familia-bilera edo koktel batetik ezkontza batera arte. Neskalaguna bildumarekin itxi genuen zirkuitua.
Zure esperientziaren arabera, zer ezaugarri dira beharrezkoak egungo lidergoan?
Batez ere eta batez ere, egiten duzunarekiko grina eta gogoa.
Eskaintzen duzun produktuari edo zerbitzuari buruzko nahiz kontsumo-ohitura berriei buruzko etengabeko prestakuntza.
Malgutasuna edo gerria enpresa aldaketetara egokitzeko eta harekin batera eboluzionatzeko. Ziur nago eboluzionatzen ari zarela edo merkatua zure gainetik dagoela.
Zerk bereizten du Ríos Moda sektorearen barruan lehiatik?
Esku artean duguna ez da zerbait mekanikoa edo inpertsonala, emozioez eta sentsazioez ari gara eta hori ezin da digitalizatu; horregatik, bezeroari ematen diogun tratua oso zutabe garrantzitsua da.
Eta produktuari dagokionez, kontsumo arduratsu baterantz bideratzen saiatzen gara, moda jasangarriaren kontzientzia dugu eta hori gure bezeroei transmititzen diegu. Gai birziklatuekin eta tindu toxikorik erabiltzen ez dutenekin lan egiten saiatzen gara. Gure arroparen % 80 inguru ekoizpen nazionala da.
Gainera, jostun-zerbitzua dugu, gure jantzirik gustukoenari bigarren bizitza emateko.
Hau da, arreta pertsonalizatua da zuen zigiluetako bat.
Moda-aholkulariak gara, eta bezeroari laguntzen eta hura definitzen duen jantzi hori aurkitzen laguntzen saiatzen gara.
Nola aurkitzen duzu sektorearen egoera gaur egun, eta nola uste duzu eragin duela pandemiak?
Sektorea ukituta dago, noski, baina, zorionez, bezero batzuek gutxiago erostearen aldeko apustua egiten dute (erabili, bota eta kutsatzeko arropa merkea), eta jasangarritasunaren eta ingurumenarekiko errespetuaren parametroekin hobeto erosten dute. Gure seme-alabei utzi nahi diegun herentzia.
Pandemiak 0 kontsumora eta muturreko egoeretara eraman gaitu, baina baita kontzientzia hartzera ere, eta koherentziak eramaten bagaitu, ezin gara aldi berean beganoak, animalistak, benetako janaria eta Basura Arropa kontsumitu.
Esku artean duguna ez da zerbait mekanikoa edo inpertsonala, emozioez eta sentsazioez ari gara eta hori ezin da digitalizatu; horregatik, bezeroari ematen diogun tratua oso zutabe garrantzitsua da.
Eta produktuari dagokionez, kontsumo arduratsu baterantz bideratzen saiatzen gara, moda jasangarriaren kontzientzia dugu eta hori gure bezeroei transmititzen diegu. Gai birziklatuekin eta tindu toxikorik erabiltzen ez dutenekin lan egiten saiatzen gara. Gure arroparen % 80 inguru ekoizpen nazionala da.
Gainera, jostun-zerbitzua dugu, gure jantzirik gustukoenari bigarren bizitza emateko.
Hau da, arreta pertsonalizatua da zuen zigiluetako bat.
Moda-aholkulariak gara, eta bezeroari laguntzen eta hura definitzen duen jantzi hori aurkitzen laguntzen saiatzen gara.
Nola aurkitzen duzu sektorearen egoera gaur egun, eta nola uste duzu eragin duela pandemiak?
Sektorea ukituta dago, noski, baina, zorionez, bezero batzuek gutxiago erostearen aldeko apustua egiten dute (erabili, bota eta kutsatzeko arropa merkea), eta jasangarritasunaren eta ingurumenarekiko errespetuaren parametroekin hobeto erosten dute. Gure seme-alabei utzi nahi diegun herentzia.
Pandemiak 0 kontsumora eta muturreko egoeretara eraman gaitu, baina baita kontzientzia hartzera ere, eta koherentziak eramaten bagaitu, ezin gara aldi berean beganoak, animalistak, benetako janaria eta Basura Arropa kontsumitu.
Zuen webgunean online denda eta bezeroentzako txat zerbitzu zuzena dituzue. Zer esan nahi du merkataritza elektronikoak Ríos Modaren enpresa-estrategian?
Gure bezeroak informatuta edukitzeko erakusleiho bat da, eta, aldi berean, sare sozial bizi batzuen euskarria, zuzeneko kontaktua ahalbidetzen digutenak; feedback horrek ekarpen handia egiten du bi aldeetatik.
Ikusten duzunez, modaren mugimendua hemen Gasteizen, zer planteatzen du 2022ak diseinuari eta proposamen berriei dagokienez?
Une honetan desanjelatu samar dago, baina egia da azken 2 urteak kritikoak izan direla gure sektorearentzat. Poliki-poliki lozorrotik atera behar du. Baina ez dezagun dena gure teilatuan jarri. Kontsumitzailea aldatu egin da, eta berak bizkarra ematen badigu eta klik eginez erosten badu, ezin du saltoki dardarti bat eskatu. Erakundeen beharra dugu, halaber, ekimenak, mugimendua eta dinamismoa babes ditzaten eta, aldi berean, pedagogia lan garrantzitsua egin dezaten.
Modaren munduan sektoreko profesional asko daude, baina mailaz maila igotzen ari garen heinean kopuru hori gutxituz doa, eta diseinatzailearen figurara iristen garenean gizonezkoen presentzia handiagoa da. Zergatik? Ez al daude hainbeste emakume edo ez dira ikusarazten?
Ez dut uste. Hor dugu Maria Cleren erreferentea Gasteizen.
Agian proiektu serioak eta sektore honen aldeko erakundeen apustuak falta dira. Une honetan, zientziarekin edo industriarekin zerikusia duen guztia hobeto aztertzen da erakunde-mailan. Zerbait gaizki egingo dugu aintzat har ez gaitzaten.
Eta, azkenik, eman nahi diezun aholkurik etorkizuneko sektoreko emakumezko enpresaburuei?
Ez dut aholkurik eman behar, esperientzia bere larruan bizi behar delako, baina proiektu on bati begira egongo nintzateke, ondo egituratua eta pasio handikoa.
Orain hasiko banintz, sektorean dagoeneko finkatuta dauden eta erreleborik ez duten establezimendu edo enpresei ere begiratuko nieke. Jaurtiketa puntu bikaina izan daiteke.
Gure bezeroak informatuta edukitzeko erakusleiho bat da, eta, aldi berean, sare sozial bizi batzuen euskarria, zuzeneko kontaktua ahalbidetzen digutenak; feedback horrek ekarpen handia egiten du bi aldeetatik.
Ikusten duzunez, modaren mugimendua hemen Gasteizen, zer planteatzen du 2022ak diseinuari eta proposamen berriei dagokienez?
Une honetan desanjelatu samar dago, baina egia da azken 2 urteak kritikoak izan direla gure sektorearentzat. Poliki-poliki lozorrotik atera behar du. Baina ez dezagun dena gure teilatuan jarri. Kontsumitzailea aldatu egin da, eta berak bizkarra ematen badigu eta klik eginez erosten badu, ezin du saltoki dardarti bat eskatu. Erakundeen beharra dugu, halaber, ekimenak, mugimendua eta dinamismoa babes ditzaten eta, aldi berean, pedagogia lan garrantzitsua egin dezaten.
Modaren munduan sektoreko profesional asko daude, baina mailaz maila igotzen ari garen heinean kopuru hori gutxituz doa, eta diseinatzailearen figurara iristen garenean gizonezkoen presentzia handiagoa da. Zergatik? Ez al daude hainbeste emakume edo ez dira ikusarazten?
Ez dut uste. Hor dugu Maria Cleren erreferentea Gasteizen.
Agian proiektu serioak eta sektore honen aldeko erakundeen apustuak falta dira. Une honetan, zientziarekin edo industriarekin zerikusia duen guztia hobeto aztertzen da erakunde-mailan. Zerbait gaizki egingo dugu aintzat har ez gaitzaten.
Eta, azkenik, eman nahi diezun aholkurik etorkizuneko sektoreko emakumezko enpresaburuei?
Ez dut aholkurik eman behar, esperientzia bere larruan bizi behar delako, baina proiektu on bati begira egongo nintzateke, ondo egituratua eta pasio handikoa.
Orain hasiko banintz, sektorean dagoeneko finkatuta dauden eta erreleborik ez duten establezimendu edo enpresei ere begiratuko nieke. Jaurtiketa puntu bikaina izan daiteke.
BAT EGIN AMPEAREN ARABAKO EMAKUMEEN TALENTUAREKIN
Comparte |
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
También te puede interesar:
entradas relacionadas

Laia Talks eta Lucia Abandoren lehen atala hemen da
Lucia Abandorekin benetako elkarrizketa, Arabako Errioxako enologo gaztea, tradizioa, berrikuntza eta erresilientzia uztartzen dituena Laia Talksen lehen atalean.

AMPEAk “Feminizazioa eta Berdintasuna Euskadiko Hirugarren Sektore Sozialean” proiektuaren 2. jardunaldian parte hartu du
AMPEAk aurrera egiten jarraitzen du berdintasunezko gizarte baterantz, baita Euskadiko Hirugarren Sektore Sozialaren barruan ere.

Zuzendaritza Berdinzaleago batekin konprometituak
Akordio estrategiko bat emakumeen lidergoa indartzeko eta benetako berdintasuna sustatzeko euskal enpresen esparruan