Ekintzailetzaren Munduko Eguna

Pertsona ekintzailea izateak ez du esan nahi soilik ekintzailetza hasteko kapitala eta baliabideak izan behar direnik. Negozio-ideia argia izan behar dugu, ekimen honen arrakastari lagunduko dioten zenbait ezaugarrirekin batera:
- Ekimena eta sormena: negozioaren arrakastan laguntzeko balio erantsi gisa.
- Aldaketen aurrean moldagarritasuna eta asimilazioa: ekintzailetza bat hastean aldaketak eta ezustekoak sor daitezke, eta dagozkion doikuntzak egin beharko dituzte.
- Etengabeko prestakuntza: oso garrantzitsua da ekintzailetzarako beharrezkoak diren tresnak eskuratzeko gaitzea eta trebatzea.
Hobetzeko anbizioa eta espiritua: ezartzen ari den negozioan etorkizun-ikuspegiarekin. - Gizartean eragina duten soluzio berritzaileak sortzea: kontua ez da soilik negozio propio bat sortzea irabaziak sortzeko, gizartean aztarna bat utziz.
- Eskuordetzeko eta erabakiak hartzeko gaitasuna: negozioaren eta ingurunearen gorabeheren aurrean.
- Merkataritza- eta negoziazio-trebetasuna: salmenta-arloko lehiarako abantaila gisa (ondasunak edo zerbitzuak).
Era berean, beste ezaugarri batzuk nabarmentzen dira, hala nola: lidergoa, komunikazioa, autokonfiantza, kontrol emozionala eta gardentasuna.
Jarduera ekintzaileak gora egin zuen EAEn 2021ean aurreko urtearen aldean. COVID-19ak eragin dituen zailtasunekin ere, lan egiteko adinean dauden euskal herritarren % 5,25ek 3,5 urtetik beherako negozioa du. Horrek EAE Espainiako batez bestekoaren gainetik jartzen du pixka bat, eta Europar Batasuneko batez bestekotik bereizten gaituen distantzia historikoa murrizten du.
Gaur egun, garapen teknologikoari eta ekonomiaren digitalizazioari esker sortu diren ekintzaile gazteen belaunaldiak aurkitzen ditugu: millennials eta Z. Belaunaldia belaunaldi digitaltzat hartzen dira, hiperkonektatuta daude eta balio sozial eta etiko handiak dituzte. Goi-mailako edo unibertsitateko prestakuntza dute, eta asko ideia berriak dituzten ekintzaileak bihurtu dira, horietako asko sarituak eta aitortuak izan direnak.
Comparte |
También te puede interesar:
entradas relacionadas

AMPEA Talks Lishu Varona buru eta María Lasquibar protagonista dituela itzuliko da
Denboraldi berria indartsu hasiko da eta aurkezlea ez da axolagabe geratuko.

Who is Who | Beatriz Barandika. Estrategiaz gidatzea eraldatzen ari den industria batean
“Zeure buruarengan sinesten duzu. Gaitasun eta ahalmen berberak dituzu lider izateko ”

Almudena Palomero | Who is Who Industria logistikatik gidatzeko boterea
20 urte baino gehiago industria-bihotza mugitzen ikuspegi globalarekin eta giza lidergoarekin.