Ezagutu AMPEA Teach

DBHko 3. mailako ikasleei erreferente profesionalak hurbiltzeko eta bokazioak pizteko ekimena
Zer da AMPEA Teach?
DBHko 3. mailako eta antzeko mailetako ikasleei zuzendutako proiektua da, eta lanbide eta enpresa arloko pertsona erreferenteei hurbiltzea du helburu. Topaketa hauen bidez, bokazioak piztu nahi ditugu, eredu anitz eta errealak eskaini, eta aukera-berdintasuna sustatu txikitatik.
Zergatik jardunaldi hau?
Espazio hau ireki nahi diegu proiektuak nola garatzen dugun, zer eragin duen eta bat egiteko edo lankidetzan aritzeko aukera duten ikastetxeei, profesionalei, gizarte-erakundeei eta erakundeei.
Saioan zehar gure esperientzia partekatuko dugu, testigantzak entzungo ditugu eta ideiak eta proposamenak trukatzeko gune bat irekiko dugu.
👉Bertaratzea edo gehiago ezagutzea nahi izanez gero, comunicacion@ampea.eus helbidera idatz diezagukezu.
Zure zain gaude inpaktu handiko hezkuntza-sareak partekatzeko, inspiratzeko eta ehuntzen jarraitzeko!
Saioan zehar gure esperientzia partekatuko dugu, testigantzak entzungo ditugu eta ideiak eta proposamenak trukatzeko gune bat irekiko dugu.
👉Bertaratzea edo gehiago ezagutzea nahi izanez gero, comunicacion@ampea.eus helbidera idatz diezagukezu.
Zure zain gaude inpaktu handiko hezkuntza-sareak partekatzeko, inspiratzeko eta ehuntzen jarraitzeko!
Comparte |
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
También te puede interesar:
entradas relacionadas

Almudena Palomero | Who is Who Industria logistikatik gidatzeko boterea
20 urte baino gehiago industria-bihotza mugitzen ikuspegi globalarekin eta giza lidergoarekin.

Ana García Cabello, Zikotzeko finantza-zuzendaria, gure WHO IS WHO gidako protagonista
Who is Who de Mujeres en la Industria de Álava ekimenaren barruan, gure lurraldean industriaren etorkizuna gidatzen ari diren emakumeen lekukotasuna jaso dugu.

Ainhoa González Arabako industrian emakumeen who is who-an
Who is Who de Mujeres en la Industria de Álava ekimenaren barruan, gure lurraldean industriaren etorkizuna gidatzen ari diren emakumeen lekukotasuna jaso dugu.